Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Gelieve dit meteen aan ons te melden. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

U heeft de plicht om bij aflevering door de vervoerder de verpakking op beschadigingen te controleren. Indien een grove beschadiging wordt geconstateerd dient u de zending niet te accepteren en dient de postbeambte het geconstateerde vast te leggen. Tevens dient u ons op de hoogte te stellen van het feit dat het pakket niet is geaccepteerd in verband met de geconstateerde beschadiging. 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar onze support desk. Wij zullen de klachten voor u oplossen.